De afgelopen maanden is hard gewerkt aan een nieuwe eenduidige merkidentiteit van Intures. In samenwerking met Sixtyseven uit Beverwijk is een geheel nieuwe huisstijl en website ontworpen. Aan de hand van een merksessie is gekeken naar ons speelveld, onderscheidend vermogen maar vooral ook wat we willen gaan uitstralen. De afgelopen jaren hebben we gemerkt dat onze markt steeds dynamischer wordt, waarbij complexe en multidisciplinaire vraagstukken aan de orde van de dag zijn. Intern zijn wij al enige tijd bezig met een transitie waarbij we alle kennis, deskundigheid en capaciteit aan het bundelen zijn. Dit willen we ook uitstralen naar onze klanten en potentiële opdrachtgevers.

Strategische sessie bij Sixtyseven

Naast een nieuwe website hebben we in samenwerking met Fixmedia ook een bedrijfsfilm laten maken. De film vertelt het verhaal van onze deskundigheid, het overzicht van diensten maar ook de persoonlijke touch die wij als bedrijf nastreven. Intures heeeft vanaf nu twee vakafdelingen, te weten: buildings en industry. Samen gaan we verder onder de vertrouwde vlag van Intures.

Into live. Into engineering